dinsdag, februari 21, 2006

He is back in town: The Greatgreengoblin


Hij is er weer: The Greatgreengoblin, mijn schatteke. Ik had wat zitten zagen aan zijn koppeke dat het toch wel leuk zou zijn moest hij ook weer terug zo af en toe een blogje schrijven...en jup...daar is ie weer!!

Je vindt hem alvast onder 'my number one'...enne hier is al gauw een linkje er naar toe:
http://greatgreengoblin.blogspot.com/

En hij heeft me al aangenaam verrast door er een fotoke op te zetten van mij en mijn broer toen we nog heel klein waren: check it out..zou ik zo zeggen!

2 Comments:

Blogger Dondersteen said...

Hoi Bubbly.
Doeg Bubbly.
*gaat in volle galop richting GGG*

21 februari, 2006 18:35  
Anonymous Anoniem said...

OT: Ik zit er over te denken om hier en daar nog een extra blogje op te zetten, want mijn bloghutje op punt heb ik halsoverkop moeten bouwen toen mijn bloghutje op 20six niet meer toegankelijk bleek...Beter twee bloghutjes te veel dan een te weinig, toch?

21 februari, 2006 20:07  

Een reactie posten

<< Home