zondag, februari 26, 2006

the heart


the heart
Originally uploaded by Bubblygirlsworld.

Deze fraaie poster hangt al jaar en dag in onze gang hier op de dienst cardiologie. Na al die jaren vind ik het nog steeds een 'beauty' en intrigeert het me nog steeds dat zo'n kleine spier je levent kan houden...

Verder zeer weinig te vertellen... het is een heel klein beetje saai misschien nu: werken, eten en slapen...en daarbuiten dan nog eens me ferm ongerust maken over vanalles en nog wat...maar dat is voor een andere keer *zucht*

1 Comments:

Blogger Dondersteen said...

Van alle onderdelen van ons lichaam is het hart het meest bijzondere. Dat ben ik met je eens. Alhoewel de hersenen ook heel bijzonder zijn!
Sterkte met jouw denkwerk. Ik hoop dat je er uit komt.

26 februari, 2006 18:32  

Een reactie posten

<< Home