woensdag, maart 18, 2009

Noah en de grote mensentaal

Onze Noah is een babbelaar...alleen versta ik hem niet altijd even goed. Zijn woordenschat in de 'grote mensentaal' is nog altijd niet zo uitgebreid, en houdt het dan ook nog maar bij deze woorden: mama, papa, kaka, vies, vis, gedaan, kraan, beer en last but not least: NEE.
Maar bij elk nieuw woord springen we dan ook een gat in de lucht. Hij begrijpt ons zeer duidelijk, en is motorisch sterk vooruit op zijn leeftijd...alleen de taal...maar zoals hij nu aan het brabbelen is in zijn eigen taal, denk ik dat het met de tijd zeer zeker goed komt!

*Hier was ik met mama naar stofzuigers aan het kijken...op de computer of in reclameblaadjes of in real time...voor een stofzuiger mag men mij altijd even storen!*




*Mijn mama vindt het altijd grappig als ik woordjes nazeg, zelf moet ik er ook altijd mee lachen*




*Die mama en papa van mij willen altijd eens een fotootje van ons drietjes, alleen heb ik daar nooit veel zin in...alleen deze keer, ik vond ze wel grappig die twee :)*

1 Comments:

Blogger Dondersteen said...

Alles op z'n tijd. De één is vlot met lopen, de andere met praten. Ieder kind heeft zo zijn eigen specialiteiten toch?

18 maart, 2009 19:47  

Een reactie posten

<< Home