woensdag, januari 28, 2009

Crisis door de ogen van Noah

We kunnen er niet buiten, het is crisis. De berichten over de ontslagen hier en daar zijn verontrustend, en we zijn dan ook blij dat we nog onze job hebben. Niet voor die extra centjes, dat is natuurlijk mooi meegenomen, maar gewoon om een zekerheid te hebben in je leven, jezelf een plaats kunnen toekennen in de maatschappij. Onze Noah heeft dan ook helemaal er niet onder te lijden onder heel die heisa in de media, maar hij is er toch een beetje mee bezig, als blijkt uit volgende fotootjes:

*In tijden van crisis moet je op tijd je centjes tellen in je spaarvarkentje...maar het zit nog snor bij mij, want mijn varkentje doet nog altijd 'knor, knor'*




*Voor mijn mama en papa ben ik al eens gaan zien voor een tripje naar een of andere stad, en dat voor een budgetprijsje..leve de crisis*






*Mijn papa heeft een nieuwe fiets gekocht, maar mij interesseerde meer dat kabeltje dat hij erbij kreeg, met cijfertjes dan nog wel...het ziet er moeilijk uit, maar als je er hard genoeg aan trekt, gaat het altijd los!*






*En zelf heb ik helemaal niet te lijden onder de crisis, heb mooie kleertjes, lekker eten en vooral heel veel mensen om me heen die me graag zien *


1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Je bent rijk als je zo'n logje kunt schrijven over zo'n prachtig kereltje!

28 januari, 2009 21:04  

Een reactie posten

<< Home