woensdag, december 17, 2008

Everyting is going to be allright!

Goed nieuws op schoonvaderfront: Mathieu stelt het wel, ligt nu op de CCU ofwel Coronary Care Unit...een stapje dichter bij de gewone cardiogang ...en een stapje dichter ook bij mijn werk, want als zijn toestand helemaal stabiel is, zal hij nog wel een keer richting Bubblies Ward worden gevlogen...maar dan weet ik zeker dat hij in goede handen is :-)

Als de ene het goed stelt is er altijd wel een andere die weer ziek valt, en nu was het de beurt aan onze Noah...alleen weet ik niet wat het geweest is: koorts en algemene malaise, die vandaag al aan de beterhand was...waarschijnlijk heeft hij het geweldig afweersysteem van zijn papa geërfd :-)


1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wat een geweldig nieuws. En wat een prachtige foto. Volgens mij heeft die jongen de ogen van z'n vader (valt me nu opeens op).

18 december, 2008 19:42  

Een reactie posten

<< Home