maandag, september 29, 2008

Muts met oorflappen

Het is een hectisch weekendje geweest ten huize Bubblygirl-Greatgreengoblin! Zo heeft Bubbly het een hele tijd aan haar maag gehad: stress. En is de Greatgreengoblin pardoes gaan staan op een rondslingerend blokje van Noah. Resultaat: een avond niet kunnen staan, en de dagen daarna al hikkelend door het leven met een serieus dik en blauw hematoom onder de voet. Noah zelf heeft het allemaal niet aan zijn hart laten komen, die ging ijverig door met spelen, boekjes lezen en natuurlijk zijn stofzuigertjes uit en in de kast zetten....

We hebben wel een nieuwe muts gekocht voor hem, wij waren dolenthousiast ...Noah niet echt, want toen we eens een mooi fotootje wilden nemen, was de onderstaande foto het enige goede resultaat...mutsen met oorflappen zijn niet aan hem besteed :-(


*Het was tijd om mijn petje in te ruilen tegen een wintermuts, vond mijn mama...al vond ik een petje veel leuker, dan zo'n ding met oorflappen eraan *zucht* *
































*ik moet tegenwoordig meer zelfstandig beginnen te eten, want als ik strakjes eens moet gaan logeren, zal ik het ook alleen moeten kunnen...*




*De laatste tijd vind ik boekjes lezen heel leuk, al laat ik liever meestal mijn papa of mama voor me voorlezen, dat is gemakkelijker :-)...en de grote Hopla boek is mijn favoriet!*




*als mensen me tegen komen, zeggen ze altijd dat ik een 'groot manneke' ben, en eigenlijk vind ik mezelf soms ook al wel groot hoor :-)*




*de papa en ikke zijn twee handjes op enen buik, zelfs in onze bewegingen zijn we soms synchroon, goed he! *