woensdag, september 03, 2008

Stomatitis

Het verdict: Stomatitis. Zo zaten we daar bij de pediater deze morgend. Ik kon het gewoon niet meer aanzien dat zoonlief zo afzag...en ik maar denken dat het allemaal te wijten was aan de doorkomende kiezen. Niets was minder maar, het is dus een ontsteking van heel zijn mondje en vooral tandvlees door waarschijnlijk het Herpes virus (koortsblaasjes).
Remedie: Geen :( .




Dus vooral de pijn verlichten door perdolan en vooral behoudzaam zijn dat kindlief blijft eten en vooral drinken.

Noah is op 1 week tijd meer dan een halve kilo afgevallen, en leeft voor het moment op melk, yoghurt en soms hier en daar een heel klein hapje...maar eigenlijk niet genoeg voor die flinke man van me. Maar nu ik weet wat er scheelt, ben ik gerust...de symptomen moeten normaal gezien na een tiental dagen voorbij zijn...dus we hopen dat ie dan weer mooi gaat eten, zoals voorheen.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ach, het arme kereltje. Sterkte én beterschap gewenst.

03 september, 2008 18:03  

Een reactie posten

<< Home