donderdag, augustus 14, 2008

Mijn persoonlijk entertainment team

Voke en Moeke zijn twee grote fans van me...en ikke ook wel van hen. Want als zij in de buurt zijn, laat ik gewoon mijn stofzuigertje vallen, en kan ik hen overal naar toe leiden...en meestal krijg ik altijd ook wel iets lekkers.


*Hier zijn we lekker aan het spelen in onze tuin, ik vind het leuk als ze achter me aan moeten rennen :)*



*Wanneer je me een lekkere wafel voorschotelt, krijg je steeds deze uitdrukking op mijn gezicht...met de nodige giegeltjes erbij *



*En het is al kermis geweest in ons dorpke: het is wel heel raar, zoveel mensen, zoveel rare dingetjes, maar ook wel leuke draaimolentjes, waar ik samen met mijn grote neef Jona op mocht zitten, het was heel fijn!!*




*Maar niets gaat boven de fiets...als ik in de tuin kom, moet ik gewoon naar dat tuinhuisje krossen, naar de fiets van mama lopen en dan erop...soms met petje..soms ook niet :)*