zaterdag, juli 26, 2008

Even aan het Atomium hangen

We moesten er eens tussen uit, de Greatgreengoblin en ik. Daarom hadden we in plaats van een dagje aan zee, eens een dagje Brussel gepland. Was al eens lang geleden dat we daar geweest waren, dus hop de trein op en naar die hoofdstad van ons sporen.

Onze eerste hindernis mocht al tellen: een gigantische kegel :-)



Maar je komt gekke mensen tegen in Brussel, maar de Greatgreengoblin zag het wel eens zitten om kennis te maken met deze grote mijnheer *great ones meeting each other*

Natuurlijk even tijd maken voor een foto voor het nageslacht..de mama en papa in Brussel, eigenlijk was het meer te doen om de galerij achter ons, maar tsja...die moet je er een beetje bijdenken.



Komen we ook eens in Brussel, staat half de stad in de stellingen, alsook de liggende man, waar ge over zijn armpje moet wrijven voor wat geluk...nu ja, we hebben dan maar over de vervanger gewreven (zou die even veel geluk brengen?)



En in elke respectabele stad heeft mijn venteke wel zijn shopke, alsook hier in Brussel, in een zijstraat van de grote markt:




Maar ik moet zeggen dat ik zelf ook in mijn nopjes was, want mijnheer Dali himself was aanwezig op de grote markt, daarom maar eens schoon een klappeke met deze heer gaan doen, leuke kerel!



En als afsluiter van de dag: het vernieuwde Atomium. We moesten toch eens even gaan zien hoe ze hebben zitten wrijven aan die bollen om die zo schoon te laten blinken :-)




En de Greatgreengoblin is er zelfs ingeslaagd om met zijn lange armen, toch eventjes te kunnen hangen aan dit geweldig atoom!! Is ie nie geweldig, die vent van me!!

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik hou wel van Brussel, prachtige gebouwen, mooie stad, geweldige Grote Markt ook. Leuke serie foto's; je kunt zien dat jullie het naar je zin hadden!

27 juli, 2008 22:36  

Een reactie posten

<< Home