maandag, juli 07, 2008

een update van Noah

Wat hebben we allemaal weer gedaan de voorbije dagen....vooral facebooken en mijn imperium in Mob Wars en Tycoon wat upgraden. Daarnaast nog quality time met de man en kind doorgebracht...met ondersteuning hier en daar van de familie. Ook eens naar een ander huisje gaan zien, maar het stond me nog niet zo aan, ons huisje had toch nog dat tikkeltje meer...


*Moeke kwam ook eens naar de computer kijken, heb haar Bumba op you tube laten zien, vond ze wel leuk :-) *




*mama heeft een beetje last gehad van haar nacht-dagritme, maar dan kwam ik haar wel eventjes gezelschap houden aan de zetel*




*de papa is mijne vriend, maar als ze die tut uit mijne mond trekken voor een fotootje moet ik al eens laten weten, dat ik dat niet altijd weet te appreciƫren!*




*Juist gegeten, een voldaan venteke ben ik dan ;-)*




*mijn neefje Jona, en nichtjes Hanna en Sara kwamen nog eens langs...natuurlijk moet mijn mama daar een fotootje van nemen*




*En ook mijn tante Nancy was van de partij, moest ik toch even laten zien hoe goed ik al op mijn paardje kan rijden!*