zondag, juni 29, 2008

Facebook en Mob Wars

een nieuw tijdverdrijf van mij: Facebooken. En dan vooral Mob wars. Het is een soort Maffia naspelen, waarin je je eigen imperium moet opbouwen door te vechten, landgoed moet kopen en je vooral goed moet bewapenen tegen mogelijke aanvallen. Het is een verslavend spelletje, neem het van mij aan.

Maar het enige wat me een beetje tegenviel waren mijn vrienden...heb er wel een paar, maar dus blijkbaar niet te vinden op facebook. Raar, want het is een ideaal middel om terug met elkaar in contact te komen.

Dus medebloggers, een aanrader: FACEBOOK!

Hieronder al gauw een link naar mijn facebook profiel.

Mijn facebook profiel

*deze twee heren zijn mijn vrientekes al...nu jij nog :)*

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hey Mutske,

Ik heb je facebook geprobeerd, maar snap er niet veel van. Kan alleen mijn profiel zien, maar een spel spelen lukt me niet echt. Heb je tips?

grtz een mutske

30 juni, 2008 16:43  

Een reactie posten

<< Home