maandag, mei 26, 2008

van paardjes tot stofzuiger

Het is weer een vermoeiende week geweest. Bubbly en Noah waren ziek, hoesten, proesten, niezen en koorts. Vooral dat de kleine het zo erg had zitten, vond ik dan weer zo erg. Maar wanneer je zelf niet vooruit kunt komen, en er ligt daar nog eens een ziek kind op je te wachten, dan is het wel echt een survival. Het is vandaag pas dat het weer allemaal weer een beetje beter loopt, mag ook, we zijn er al meer dan een week mee bezig, met ziek te zijn *zucht*


*voor mijn eerste verjaardag had ik een paardje gekregen van mama en papa, een hobbelpaardje...alleen was ik er wel heel bang van in het begin, moest altijd wenen als ik maar in de buurt kwam, maar nu is het mijn vriendje geworden, het paardje*




*Deze week was ik goed ziek: 39.4° C. Ik was dan ook niet in mijn normale doen, en had nood aan mijn mama, om vooral daar te gaan hangen...*




*even de tandjes tellen: 4 boven, 4 beneden! *




*uren kan ik met het stofzuigertje spelen, allerlei constructies maak ik ermee, mijn persoonlijke work-out elke morgend kan ik ermee doen...het is echt een functioneel ding!*

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wat een kerel al! Enorm zo snel als dat gaat.

Beterschap voor jullie beide. Goed uitzieken hoor.

26 mei, 2008 18:37  

Een reactie posten

<< Home