donderdag, april 03, 2008

Ons ziek klimmerke

Je kent het...je bent dan vrij, kun je eindelijk genieten van die zorgeloze dagen...totdat zoonlief ziek wordt (een hele week al hoesten en verkoudheid) en dat jezelf ook niet lekker in je vel zit. Vandaag heb ik even de knoop moeten doorhakken, en heeft zoonlief bij de dokter zijne stethoscoop eraf getrokken, een heel klein gevecht met de dokter zelf veroorzaakt...maar voor de rest is hij wel er mooi ingeslaagd om mooi te wachten in de wachtkamer!!
Zijn tweede antibioticakuur in heel zijn leven zal nu volgen :-(

Maar onze Noah laat het allemaal niet te erg aan zijn hart komen, buiten dat hij nu een uur over zijn pappeke doet (vanwege het aanhoudende hoesten) en er regelmatig hier of daar snottebellekes verschijnen...houdt het mijn zoon niet tegen om toch nog overal op te klimmen...alleen heeft ie het nog steeds niet door, hoe hij dan ook terug naar beneden moet...


*De laatste tijd heb ik wat last van mijn oortjes, neusje en heel veel hoesten, daarom even een time-out nemen bij de hond, is soms een welgekome zaak nu*ยจ




*ik ben een held voort in het overal opkruipen en blijven staan: zelfs in het badje kunnen ze me niet meer stoppen :-)*




*maar de papa is er altijd om een oogje in het zeil te houden...al zou ik liever wel altijd verder willen klimmen...*

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Beterschap!

03 april, 2008 19:06  
Anonymous Anoniem said...

Ocharme...Beterschap!

05 april, 2008 10:29  

Een reactie posten

<< Home