zaterdag, maart 29, 2008

Bubbly in minirok??

Ok, wat ben ik toch ontzettend blij dat ik niet in Spanje werk, want na het lezen van dit onderstaand bericht in de Gazet van Antwerpen, moest ik toch es goe lachen...Bubblygirl in een minirokje...ik denk dat al mijn patiënten DAN juist iets aan hun hart gaan krijgen van het verschieten :-)

29/03 Verpleegsters verplicht om minirokjes te dragen

Verpleegsters in het Spaanse San Rafaelziekenhuis moeten verplicht minirokjes dragen en shirtjes met een diep decolleté.
De directie houdt zelfs 30 euro van hun loon in, als ze deze regel niet opvolgen. De verpleegsters dragen liever de broeken van hun mannelijke collega's, maar dit mag niet.
"Wij willen gewoon patiënten verzorgen, en we willen niet als decorstukken behandeld worden," zeggen de vrouwen. Ze trekken de zaak nu zelfs voor de rechter. Maar de directie verdedigt zich met het regelement dat stelt dat de verpleegsters verplicht zijn om de voorgeschreven kledij te dragen.


Voor de rest ga ik hier onze Noah nog even aan het woord laten, die wou ook nog wat zeggen:


*mijne papa en ik zijn twee handen op ene buik, alleen zo poseren voor de foto vind ik niet altijd even leuk*





*Ok, als ik bij mijn moeke ben, krijg ik altijd een slabbetje aangemeten met 'I am a girl'..je zou voor minder een identiteitscrisis krijgen...maar de kroepoek heeft het die avond wel goed gemaakt :-)*




*mijn tante Nancy is ook mijne dikke vriend, ze past al eens op me, en deze keer mocht ze mijn melkske eens geven, altijd eens leuk!!*




*Ja, als ik fun heb, heb ik ook degelijk fun!! Alleen mijn mondje laten afkuisen vind ik niet altijd even leuk...vandaar de rode soepmond*




*Eentje uit de oude doos, ikke een paar daagjes oud...niet veel groter dan een afstandbedieningske...maar zie je die looks??? Wel ja, ik was toen al een supercoole kerel, niet?*