maandag, januari 21, 2008

What's in a name??

Soms krijg ik hier leuke dingetjes aan in mijn mailbox, alsook vandaag. Zo kun je op deze site nagaan wat je naam nu eigenlijk betekent...en zelfs welk karakter bij je naam hoort. Ik moet zeggen, het was wel eens leuk te lezen, maar kon me er wel niet altijd in vinden...maar probeer het zelf maar eens...een mens moet zich elke dag opnieuw ontdekken :-)

Voor de rest zijn het hier rare dagen. Ik heb wat last van insomnia, niet kunnen slapen 's nachts, maar 's middags mijn ogen niet kunnen openhouden (effect van een week in de nacht te werken?) en vooral geen fut om verder te geraken...maar dat komt dan weer door het constant moe-gevoel dat ik de laatste tijd heb.

Onze Noah daarentegen, die blijft vooruit gaan, lacht meer dan ooit tevoren, ziet zijn speelterrein met de dag ruimer (komt soms al stiekem aan de keukendeur piepen) en slaapt soms gezellig met de mama in de zetel.


Bubbly en Noah: sleeping on the sofa
















*kijk, hier zie je mijn tandjes weer!!*




*af en toe bij de mama hangen als ik moe word*





*kijk wat ik allemaal tegenkwam in een kastje, boekjes met mensjes erop: die moest ik toch eens lekker allemaal eruithalen!*