dinsdag, december 04, 2007

tetralogie van Fallot bij Lieze

Even eens niets over die kleine vent van me...ook niet over die grote groene goblin van me...nee, vandaag even stilstaan bij het dochtertje van mijn collega: Lieze.

Deze meid is geboren met de tetralogie van Fallot (meer uitleg hier) en ze is een paar dagen geleden hieraan geopereerd. Toen ik de fotootjes van haar toegestuurd kreeg, moest ik toch even mijn tranen de vrije loop laten gaan. Het doet toch iets om een baby van 4,5 maand daar zo te zien liggen.

Daarom wou ik gewoon even mijn collega en zijn vrouw en natuurlijk Lieze zelf via deze weg het allerbeste toewensen...doe je best meid!!!

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Och, zó klein en kwetsbaar... Dat ze maar snel steeds groter en sterker mag groeien.

04 december, 2007 17:28  

Een reactie posten

<< Home