woensdag, oktober 17, 2007

Babysitten op Sara

Soms is het eens aan Tante Bubblygirl om te babysitten. Vandaag was het de beurt aan mijn metekindje Sara. Zij had het zelf voorgesteld om een namiddagje naar haar meter te komen, en zo gezegd zo gedaan. Onze Noah was aanvankelijk onder de indruk van het volume in huis dat drastisch de hoogte inging, maar na enkele minuten had hij de fun er wel van ingezien. Want wat is er nu mooier dan een kind van 3,5 jaar dat het haar gaat kappen van haar tante.
Jup, Bubblygirl is mooi naar de nepkapper geweest, heel mijn haar ingedraaid, gewassen en gebrusht door die kleine meid. We hebben ook nog lekker memory zitten spelen, waar ik wel verschoot van het geheugen van deze kleine meid!!



Hier zie je ze dan ook bezig, samen met mijn twee andere dikke vrienden. Het was een geslaagde namiddag. Zo was zij eventjes aan het spelen op Noah zijn speelmatje, terwijl mijnheer effe rustig naar de TV aan het kijken was:




Voor de rest hebben we voort alle dagen meer en meer fun met onze Noah, hoeveels te zotter dat je met hem doet zoveels te liever. Zo stoeien we dan ook regelmatig hier in de zetel, lekker relaxend voor de twee! Maar ook al kan hij heel hard voort lachen, soms wil hij toch gewoon bloedserieus blijven, die kleine vent van me.

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

:-)

H.

18 oktober, 2007 08:31  
Anonymous Anoniem said...

Je haar zit inderdaad geweldig! :-)

18 oktober, 2007 18:51  
Anonymous Anoniem said...

Ja de nepkapper doet je goed ;)
En heerlijk tcoh zo genieten van je metekind en Noah :)
X

24 oktober, 2007 20:07  

Een reactie posten

<< Home