zaterdag, augustus 18, 2007

baby love story

Onze Noah heeft een druk leven, de ene moment heeft hij sociale verplichtingen bij moeke, de andere moment gaat hij op liefdespad. Het gaat allemaal nog wel een beetje schuchter, maar die jongen van ons weet te charmeren.

*Ok, hier lag ik dan naast Julieke, zij zag mij duidelijk zitten en wilde eens een aai over mijn bolleke doen, zelf was ik nog een beetje verlegen*



*Hier kreeg ik zelfs al een aai over mijn armpje...k wist even niet wat me overkwam*




*En uiteindelijk waren we twee dikke vriendjes: Julie en ikke, alleen ben ik nog steeds een beetje verlegen als ik naast zo'n knap meiske lig*


3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Julieke is nu al een voortvarende dame zie ik! En Noah kijkt graag eerst de kat uit de boom. En dat is helemaal geen slechte eigenschap. :-)

19 augustus, 2007 10:45  
Anonymous Anoniem said...

Oooooh wat leuk zo samen :)
Echt heel erg schattig hoor!
Kus

24 augustus, 2007 10:10  
Anonymous Anoniem said...

Ik ben hier al een tijd niet meer geweest, en ik heb zitten genieten van alle foto's. Leuk om te zien dat Noah al goed in de markt ligt bij de dames!

02 september, 2007 13:00  

Een reactie posten

<< Home