zondag, juli 29, 2007

Onze duimzuiger

Weeral een tijdje geleden dat hier nog eens een update is geweest, hoog tijd om in mijn pen te kruipen. Zo heeft onze Noah zijne duim ontdekt, we zijn blij en ook niet blij natuurlijk...blij omdat hij nu meer dan ooit voort content is en beter doorslaapt en niet blij omdat we later moeten zien dit gedrag af te leren...maar nu effe niet, want ons venteke is content! Hij is deze week dan in de namiddag ook al ruim geëntertaind geweest door verschillende mensen, en dat kon hij wel apprecieren...het is nu eenmaal een sociaal ventje :-)
We zullen hem anders de uitleg es laten doen!

*mama en papa maken altijd veel fotootjes van me, maar deze keer was het wel heel raar, we stonden es allemaal op de camera!*




*hier ben ik bij mijn neefje, nichtje en tante Nancy, mijn dikke vriendjes...ze weten me altijd te entertainen*





*ja, ik moet bekennen dat mijn duimpje voort mijn beste vriendeke is geworden, heel lekker en altijd bij me :-) *




*mijn mama laat me altijd een ander babyke zien, ik weet nooit goed of ik dan moet lachen of wenen, ik begrijp het nog niet goed*





*dit is mijn meter Lies, met haar heb ik een hele fijne namiddag beleefd, ze heeft me doen schateren van het lachen*





*ik gelijk heel hard op mijn papa, kun jij ook de 10 verschillen zien :-) *


2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wat een prachtige foto's. Vooral ook die van de meter. Ik kan me voorstellen dat ze daar wel een afdrukje van wil hebben!

29 juli, 2007 22:48  
Anonymous Anoniem said...

Oooooooooh wat een geweldige foto's!
En ja dat duimen...hier ook een duimzuiger...maar alleen als ze moe is, dat scheelt ;)
XXX

30 juli, 2007 17:33  

Een reactie posten

<< Home