donderdag, juli 05, 2007

Doorslapen

Het zijn weer hectische dagen geweest en dan geraak ik maar niet op dat internet. Zo was onze Noah gisteren overactief en wou hij maar niet slapen, enkele hazeslaapjes van nog geen half uur en mijnheer was daarweer. Maar we mogen dezer dagen niet klagen, want hij heeft al twee dagen na elkaar van 23u tot 6u geslapen!

Voor de rest hebben we veel met hem rondgewandeld in de draagzak, een beetje onnozel ermee gedaan en vooral veel eten gegeven (da manneke heeft precies altijd honger...heeft duidelijk den aard naar de Greatgreengoblin :-) )

*rondhuppelen in de draagzak vind ik geweldig, ook al laat ik het hier niet echt zien*





*mama en papa vonden dit een hele leuke foto van me, ikke iets minder*




*bij mijn papa ben ik altijd wel heel graag, hij kan me rustig houden 's avonds*




*kijk: dit is mijn moeke en mijn mama, aan het gibberen in onze relaxzetel*





*En dit ben ik nog eens, content in mijn boxke*






*op komst: Noah op You Tube...maar voor ne keer es content :-) *

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Heerlijk die foto's. En wat een leuk piratenshirt!

05 juli, 2007 23:07  
Anonymous Anoniem said...

Oh wat een leuke foto's!
En wat een genot dat hij heerlijk doorslaapt :)
Lara leek wat dat betreft erg op mij en sliep al erg snel door hihi :)
Ik ben blij dat we Noah zo kunnen volgen, wat een leuk kereltje!
X

06 juli, 2007 23:28  

Een reactie posten

<< Home