maandag, juni 25, 2007

weekend overzicht

Het was weer een gevuld weekend voor ons. Onze Noah heeft zijn eerste echte fuif al achter de rug!! Weliswaar in een kinderwagen, in de keuken van de zaal waar het feestje doorging. Hij wist wel even niet wat al dat kabaal was, maar vond het gewoon maar beter om wat te happen en dan mooi te gaan slapen: flinke jongen dus!

En zondag was het efkes tijd voor onszelf. Als echte filmfanaten, hadden Greatgreengoblin en ik nood om er es tussenuit te gaan, en we dachten 'Schrek 3' gaat onze gedachten verzetten, even geen babies meer. Maar wat was nu de clue: bij heel veel passages hadden wij een déja-vu...vooral de kleine schrekjes deden ons toch wel es soms aan onze Noah denken :-) En in de filmzaal ben ik gaan beseffen dat ik toch wel een moedergevoel heb, want ik wou toch weer zo snel mogelijk naar mijn kleine venteke!

*ik ben altijd heel blij als ik in mama en papa's bedje mag slapen*




*kijk, ik kan dus al met mijn oogje pinken!!*




*soms doen die mama en papa gek met me, ik laat ze dan maar doen :-)*




*eentje uit de oude doos, hier ben ik maar een paar minuutjes oud, wat zag ik er uit als een bokserke he*


1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Zo te zien heeft Noah een goede verstandhouding met zijn papa...

27 juni, 2007 17:46  

Een reactie posten

<< Home