vrijdag, juni 08, 2007

al rammelend door de winkel

Vandaag voor de eerste keer alleen met onze Noah naar de supermarkt geweest, en ik kan je zeggen het was een hele belevenis. Hij was goed in slaap toen ik hier vertrok, in de auto begon hem nog meer te ronken en Bubbly dacht dat het goed was. Alleen was er een klein op onthoud aan de karrekes, moest ik die maxi cosy daar inpassen voor de eerste keer...en onze Noah had het al door dat de mama aan het sukkelen was. Dus die vond er niet beter op om toch maar even de plaatselijke bezoekers van de supermarkt op de hoogte te brengen van zijn vervelende situatie door es goed zijn keel open te zetten.
Maar dan had hij natuurlijk niet aan de inventieve mama gedacht: heb het eerste rammelende pakje uit de rekken genomen en er maar voor zijn oogskes mee beginnen schudden...resultaat was wel dat ik heel de winkel al rammelend met da zakske heb moeten doorlopen ;-)

Maar voor de rest geen klachten van onze kleine...hij blijft om op te eten, al denkt hij soms dat de mama ook eetbaar is:



Maar ja, wij halen van tijd tot tijd ook zotte kuren met hem uit, om hem al een beetje te harden voor het leven :-) :


4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Het is een mooi mannetje! En je bent er nu wel achter hoe het moet, met die maxicosi dus volgende keer ben je al weer een stukje ervarener.

08 juni, 2007 13:31  
Anonymous Anoniem said...

Hihi, heel inventieve mama :)
Geslaagd voor de supermarktproef dus :)
Fijn weekend!
XXX

08 juni, 2007 18:39  
Anonymous Anoniem said...

kzie dat ons hildeke da ier vreende goe doe als mama, ma oe stelt de papa het?

10 juni, 2007 08:28  
Anonymous Anoniem said...

hahaha, ik zie het gewoon voor me!

11 juni, 2007 19:23  

Een reactie posten

<< Home