zaterdag, mei 19, 2007

New boy in town: NOAH




Daar was hij dan op 13 mei om 18u43: Noah, onze zoon.


De bevalling is eigenlijk vlekkeloos verlopen, aangezien ik pas om half zes 's morgens door had dat het wel echt begonnen was. Heb het dan nog tot een uur of elf uitgehouden thuis en ben dan richting ziekenhuis gegaan...waar dan het echte werk begon, maar na 6 cm ontsluiting had ik het wel gehad...en heb ik maar voor epidurale gekozen (die ze dan in 5 keer prikken erin gekregen hebben *ouch*) En van dat moment vlogen de centimeters voorbij en was er onze zoon na een viertal keren pushen van mij.




Noah ... een naam die bij vele natuurlijk doet denken aan de ark van Noach, maar daar komt het dus niet echt van.. maar de naam zou ook 'rust' en 'troost' betekenen...en dat is hij ook: de rust zelve.
Meer updates volgen...alleen moeten we nu even aan het ritme van de kleine wennen, die vooral liever 's nachts blijkt te leven en vooral wil eten dan door de dag (ja, hij heeft al iets van de mama weg :-))










6 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ooooohhhh!! Wat is hij prachtig! (en nee, dat zeg ik echt niet bij iedere baby!) Beeldschoon kereltje. Van harte gefeliciteerd, voor jullie allebei. Geef elkaar maar een dikke knuffel namens mij. En veel foto's plaatsen hoor, hou je vooral NIET in!!

19 mei, 2007 21:16  
Anonymous Anoniem said...

Enneh... ik weet dat jullie nét ouders zijn hoor maar... het kind heeft z'n sokken om z'n handen. Dat hoort niet. Althans... hier in Nederland niet! (rolt van de lachen het log af)

19 mei, 2007 21:22  
Anonymous Anoniem said...

Van harte gefeliciteeeeeeeeeeerd
Het grote genietn kan nu beginnen !
Alle geluk gewenst jullie

19 mei, 2007 21:24  
Anonymous Anoniem said...

Oooooooh net als Donder zei ik direct tegen JAG, wat een mooi kereltje!!
En ja, we willen foto's veeeel foto;s :)

Van harte gefeliciteerd en geniet ervan!!
XXX

19 mei, 2007 21:25  
Anonymous Anoniem said...

Van harte!
Hij is prachtig. En op die bovenste foto is het net alsof hij al lacht...
Heel veel geluk samen!

19 mei, 2007 21:34  
Anonymous Anoniem said...

ik wil wel meer fotos van die kleine schattige knuffelbeer (en dan bedoel ik niet the green goblin)

22 mei, 2007 09:19  

Een reactie posten

<< Home