donderdag, mei 10, 2007

Val van trap


Gisteren nog es even wat tijd gespendeerd met mijn neefje Jona en petekindje Sara. Bleek dat Sara van de trap gevallen was...resultaat: plas bloed en niet direct duidelijk waar het bloed vandaan kwam. Eenmaal bij de dokter waren ze er achter gekomen dat het een serieuse wonde was op haar hoofd, goed verstopt onder haar haartjes... het uiteindelijke resultaat waren 4 hechtingen in haar schedel. Zij heeft helemaal geen kick gegeven bij de verdoving of bij het naaien zelf... chapeau vind ik dat voor een kind van 3 jaar!!


Zelf zit ik me hier af en toe op te vreten, het wachten word ik een beetje beu en ook ben ik wat bang aan het worden voor die weeën en de bevalling zelf. Maar de kleine geeft nog steeds niet de indruk dat hij/zij er al uit wil, integendeel hij/zij zit nog steeds hoog...en heeft nog steeds de neiging om de mama af en toe te laten weten dat hij/zij er nog is met welgemeende trappen in de flank.


*the countdown is now on 4 days*

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

We tellen met je af hoor. Succes!!

10 mei, 2007 12:28  
Anonymous Anoniem said...

Spannend hoor!
Ik zag er ook heel erg tegenop, maar bij mij was de zwagerschap erger dan de bevalling, die viel heel erg mee :)
Dus niet naar al die horrorverhalen luisteren die mensen graag aan een zwangere vertellen!
Kusss

10 mei, 2007 14:25  
Anonymous Anoniem said...

Hoe voel je je vandaag??
Is er al nieuws??
Denkend aan je!
XXX

15 mei, 2007 17:08  

Een reactie posten

<< Home