maandag, mei 07, 2007

Julie


Leenenwoutje
Originally uploaded by Bubblygirlsworld.
Zelf was ik niet alleen aan het aftellen, nee, mijn mateke van het werk, was ook zwanger 10 dagen voor mij voorzien, en vandaag was het dan de dag, weliswaar een paar daagjes later.

Daarom langs deze weg alvast nen dikke proficiat aan haar, Musti en Woutje, want die wordt nu alweer grote broer van Julie.

Nu nog onze 'little one' die ik vandaag nog es heb kunnen bewonderen bij de gyn. Het zag er allemaal heel goed uit, het lag goed, woog om en bij de 3300gr en zou toch wel voor volgende week ergens zijn...we blijven wachten.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Nu is het echt te overzien; een week... dat vliegt voorbij! (voor mij wel tenminste maar als je op een bevalling wacht is dat wellicht anders) ;-) Sterkte gewenst de komende dagen. Ook voor GGG, die zit er bij en kijkt er naar en dat is misschien nóg moeilijker dan zelf bevallen!

07 mei, 2007 19:57  
Anonymous Anoniem said...

Oh wat gaat dat hard!
Zols DOnder ook al zegt...voor een buitenstaander lijkt het allemaal veel sneller te gaan :)
Ik was toen ook tegelijk met 3 collegaatjes zwanger...schept een band ;) hihi.
Veel sterkte alvast!
XXX

07 mei, 2007 20:15  

Een reactie posten

<< Home