woensdag, april 11, 2007

Een andere kijk op het leven


Na een tijdje stilte hier, toch nog even een update. Heb zelf niet stilgezeten, integendeel, het leven verloopt hier al half in functie van het kleine wondertje in mijn buik. Kleertjes zijn er nu genoeg, park en bedje zijn geïnstalleerd en alles begint meer en meer vorm te krijgen.


En bij dit alles begin je zo anders te denken, je staat meer stil bij je eigen leven, je beseft nu pas wat je moeder en zo betekent heeft en betekent in je leven...en hoe zij zich ooit heeft gevoeld toen jezelf nog in haar buik zat. Ik kan nu wel stellen dat mijn relatie met mijn moeder altijd al goed is geweest, maar het is nu de laatste maanden met het zwanger zijn er alleen maar op verbeterd...het is een schat van een vrouw die me meer waard is dan al het geld van de wereld. Het is raar dat sommige gebeurtenissen in je leven, je zo een andere kijk kunnen geven op het leven en de mensen om je heen...maar ik ben gelukkig, ik zie het leven...en ik kijk uit naar het leven in mijn buik!

3 Comments:

Blogger Dondersteen said...

Prachtig zoals een zwangerschap je kijk op zaken kan veranderen.

11 april, 2007 21:56  
Anonymous Anoniem said...

Ja, heel mooi hoe je kijk op het leven en relaties met bepaalde mensen verandert.
Ik ben ook heel anders in het leven gaan staan...veel positiever :)
Geniet meid!
Kusss

12 april, 2007 15:37  
Anonymous Anoniem said...

Je vindt het vast niet erg dat ik zeg dat je heel veel op je moeder lijkt...

28 april, 2007 20:37  

Een reactie posten

<< Home