woensdag, december 13, 2006

Patience


Patience is wat een mens zo nu en dan toch nodig heeft...zeker als je zwanger bent. Zo heb je de ene moment het gevoel dat het maar niet snel genoeg kan gaan dat die baby er al zou zijn, maar de andere keren ben je blij dat het allemaal 9 maanden duurt.

En dan heb je daar nog het leuke nieuwe liedje van Take That 'Patience'...ik kan het hier uren zitten draaien en er helemaal rustig van worden. Ik ben altijd een hele grote fan geweest van Take That, en ik ben dan ook blij dat ze het weer even oppakken, want zeg nu zelf: ze kunnen toch zingen. Ik weet dat er hier mensen zullen zijn die es goed moeten lachen nu...maar laat mij maar rustig hier wat patience hebben met het leuke 'Patience' op de achtergrond :-)

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ben het helemaal met je eens hoor :D
Hoop dat het allemaal goed gaat met jou en the little one ;)
XXX

27 december, 2006 20:37  

Een reactie posten

<< Home