dinsdag, oktober 10, 2006

Cavia's doodknuffelen

Een van mijn favoriete stekje op het internet is even de hoogtepunten lezen van de krant. Zo ook nu, totdat ik dit artikel tegenkwam. Het is een zielig bericht misschien maar langs de andere kant had het ook wel iets lachwekkends (of zou dit nu weer aan mij liggen?).

Nu ja, je ziet, kleine kinderen moet je toch altijd een beetje intomen met huisdieren. Maar ze kunnen ook wel schattig zijn hoor, en dat bewijst mijn neefje Jona keer op keer. Hij is de knuffelaar van onze familie, en echt door hem wil je echt geknuffeld worden ...maar of dit een cavia zou overleven ?? :-)

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik las het geweldige nieuws bij jouw goblin!!
Geweldig :D
Gefeliciteeeeeeeerd en geniet ervan!!
Graag updates over je zwangerschap, willen wel meegenieten hier ;)
XXX

23 oktober, 2006 09:11  

Een reactie posten

<< Home