zondag, september 24, 2006

Robbie niet goed in zijn vel

Kwam ik DIT tegen op het internet...en mijn hart was natuurlijk bij hem. Wat me wel verwonderde aan het artikeltje was het feit dat ze zeggen dat 'Rudebox' nogal flauw onthaald is geworden...wat ik zeker kan tegenspreken. Zelfs hier op het werk laten we de radio spontaan een paar toontjes meer loeien als het liedje erop komt...dus een lauwe reactie: ik dacht het niet.

Voor de rest bitter weinig te melden hier in Bubblyland... een zware verkoudheid houdt me nu toch al 2 dagen in de ban, zwaar hoofd en snotterend ga ik even door het leven! Hopelijk op naar wat gezondere dagen ...

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Het zou mij niet verbazen als er een kern van waarheid in het artikel zit. Maar niet vanwege de lauwe response op zijn nieuwe singel. Ik kan me echter goed voorstellen dat een artiest van dat niveau en met zo'n enorm volle agenda op een gegeven moment even helemaal zonder energie zit. Meneer Williams zou eens een maand he-le-maal niks moeten doen. Op een onbewoond eiland, zonder tv, internet, telefoon en mooie meiden om zich heen. Kortom: geen afleiding, geen prikkels, totale rust. En dan kan hij daarna weer knallen!
PS: Beterschap jij!

24 september, 2006 11:16  

Een reactie posten

<< Home