zondag, juni 25, 2006

Happy Thoughts?


Wine on the table
Originally uploaded by Bubblygirlsworld.
Wat moet Bubbly deze dagen meer doen van de dokter:
GENIETEN VAN HET LEVEN!!!
En ik probeer ook heel goed mijn best te doen...en ben blij dat ik mijn grote lieveling aan mijn zijde heb...hij doet zoveel voor mij...alleen heb ik soms de indruk dat ik zo weinig voor hem kan doen *zucht*

De laatste tijd ook geen zinnige gedachtenspinsels die goed genoeg zijn om hier gepubliceerd te worden, daarom houd ik het wijselijk even hierbij....

3 Comments:

Blogger C'est Lavi said...

Oh lieve Bubbly, ik gun je je geluk zo. Weet je nog wat ik eerder zei? Van alle ingredienten die aanwezig zijn maar de cake die toch steeds niet lukt? Ik gun je de lekkerste cake van de hele wereld. En met die lieve man van je en jouw doorzettingsvermogen, gaat dat vast goedkomen. Liefs van je mateke -xxx-

25 juni, 2006 19:57  
Anonymous Anoniem said...

Ik kan het niet mooier zeggen dan Lavi al heeft gedaan... Sterkte meis!
XXX

26 juni, 2006 02:13  
Blogger Dondersteen said...

Ik hoop dat de zon in het wijnglas zijn werk gedaan heeft. En ik herinner me een tijd dat GGG opeens in het ziekenhuis lag en hoeveel jij toen voor hem gedaan hebt! Ik wens je veel genieten toe.

02 juli, 2006 15:56  

Een reactie posten

<< Home