dinsdag, mei 23, 2006

A Mc Flurry

Shop till you drop...een uitspraak die veel wordt gebruikt, alleen heb ik het eens zelf kunnen ondervinden. Nee, Bubbly heeft niet haar maandloon erdoor gejaagd, heb ook niet alle winkels leeggeplunderd met mijn creditcard...nee...ik had alleen die verdomde Mc Flurry niet mogen eten van de MacDonalds.
Het was een verdomd lekkere ijscreme, alleen was het buiten mijn maagoperatie gerekend...misselijk..life was hell!!

Maar na een hele poos gezeten te hebben en de nodige verzorging gekregen te hebben van mijn lieverdje, heb ik toch nog een beetje kunnen genieten van ons dagje shoppen in Eindhoven.

2 Comments:

Blogger Dondersteen said...

Oei, dan wordt je wel heel naar gestraft voor het vergeten van je maagoperatie. Aan de andere kant is het ook wel een positief iets, de operatie is helemaal vergeten! ;-)
Maar: niet meer doen hoor. Hoe lekker de MacFlurry ook is. En ik weet hoe lekker!!

23 mei, 2006 22:02  
Anonymous Anoniem said...

Toch vervelend....Zijn er nog andere lekkere dingetjes die je wel kan eten?

25 mei, 2006 14:39  

Een reactie posten

<< Home