zaterdag, april 15, 2006

Almost an accident


behindtheglass
Originally uploaded by Bubblygirlsworld.
De greatgreengoblin heeft nooit zijn rijbewijs willen halen...laat staan dat hij in de auto wil rijden. Nu heb ik hem toch al zover gekregen dat hij al kan rijden met de auto...nu moet hij alleen nog gaan zien dat hij er van zijn examen door gaat zijn....Dus wat doen we nu heel de tijd: rijden naar Geel en Herentals, daar de buurt onveilig maken, vooral letten op 'voorrang van rechts'...en vooral veel vloeken :-)

Want ik moet het eerlijk toegeven...hij heeft goede reacties, die lieverd van me. Want we gingen eens zelf een voorrang van rechts nemen, maar dat was buiten het bejaarde koppel gerekend dat duidelijk nog nooit van deze regel had gehoord...resultaat: op een cm na, frontale botsing...was het niet dat mijn grote schat juist nog op tijd kon remmen. Stonden we daar mooi te wezen op het kruispunt, het bejaard koppel ons boos aankijkend omdat wij 'de jeugd' toch eens moet uitkijken...en ikke in alle staten omdat mijn autooke bijna in de prak was gereden.

Daarom...mooi die auto op stal gezet voor vandaag...genoeg geoefend dacht ik toch?

4 Comments:

Blogger Dondersteen said...

Dat blijf ik toch zó bijzonder vinden. Morgen rijden zonder instructeur! En als je dan wel een aanrijding krijgt, als leerling zeg maar, ben je dan wel verzekerd? Het lijkt me zo ontzettend eng... Brrr.
Ben blij dat het allemaal goed afgelopen is.

15 april, 2006 20:39  
Blogger Dondersteen said...

Morgen = mogen natuurlijk! :-)

15 april, 2006 20:39  
Anonymous Anoniem said...

Dat was schrikken, kom er vandaag rustig van bij zou ik zeggen!

16 april, 2006 11:48  
Blogger C'est Lavi said...

Ik sluit me aan bij Donder: zoals je weet, ben ik ook bezig met rijlessen maar hier in NL krijg je een vette bekeuring als je zonder instructeur achter het stuur zit (en als je betrokken raakt bij een ongeluk, ben je de rest van je leven de sigaar). Ik blijf dus braaf mijn lesjes volgen (à € 54,- per les van anderhalf uur)

17 april, 2006 21:51  

Een reactie posten

<< Home