woensdag, april 05, 2006

Catering

Bubbly is niet de persoon die urenlang achter haar fornuis staat om te koken. Hoe sneller iets klaar...zoveels te liever heb ik het. Nu weten bepaalde personen uit mijn omgeving dat ook en ik denk dat deze zo af en toe al eens zoiets hebben van: "We zullen hen maar eens 'echt eten' geven...anders komt het er niet van ".

Zo kwam te zaterdag mijn moeder aanzetten met voorgemaakt smoskes...met echte salade, tomaten, eitjes en overheerlijke ham aan zetten...we hebben gesmuld, de greatgreengoblin en ikke.
En gisteren was het de beurt aan mijn collega Liliane...zij kan overheerlijke komkommersoep maken...en een jaartje terug ben ik de trotse bezitter geworden van dit receptje...alleen...ik heb het nog steeds niet klaargekregen om me voor die soeppotten te zetten en komkommerkes erin te doen. Dus vond ze het eens hoog tijd dat ik een hele pot soep naar huis nam, zodat die grote lieverd van mij ook eens van haar soepkunsten kon meegenieten...en jup...ook dat was weeral een culinair succes!!!

Zijn er zo nog mensen die voor ons de Catering willen verzorgen...laat het ons dan maar weten ! :-)

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik wil wel, maar kunnen jullie dan bij mij komen eten? Wat zijn trouwens smoskes?

05 april, 2006 16:41  
Blogger Dondersteen said...

Ook ik zit te ver van jullie vandaan maar wat ik wél heel graag wil, je raadt het al.., is het recept van de komkommersoep. Klinkt spannend!

05 april, 2006 21:13  

Een reactie posten

<< Home