maandag, maart 20, 2006

What to do in the night part two

Ongelofelijk veel zin om hier nog eens een blogje te schrijven...dat was er aanwezig, alleen de inspiratie wil maar niet komen. Ik zou het kunnen hebben over mijn beste collega L. die hier zich al een hele tijd heeft drukgemaakt in een patiƫnt met een hartritme van 150 en meer...maar waarvan zijne bloeddruk het niet toelaat om ons de nodige medicatie te geven... Ook zou ik het kunnen hebben over hoe ik hier de nachten doorkom.... maar eigenlijk mag het niet... we moeten ons op een andere manier in de nacht kunnen bezighouden dan op het internet een dagelijks 'dagboekje' bij te houden...

maar Bubbly is nu eenmaal iemand die soms al eens de regels moet overtreden...al was het maar gewoon om me hier de godsganse nacht wakker te houden!

Maar sebiet kan ik weer mijn hartje ophalen...mag ik weer lekker gaan bloed trekken :-)