maandag, maart 06, 2006

How was your weekend?

De voorbije dagen waren nogal heavy geweest...vooral dan te vrijdag. Barslechte dag voor me...heel geƫmotioneerd naar het werk gereden en daardoor maar niet in het werkritme gekomen. Zo met mijn gedachten er niet meer bij dat ik zelfs een 'spuiterke' had. (iemand die maar blijft bloeden uit zijn slagader in de lies). En gewoon alles waaraan ik begon, werd een ramp...ik had mijn patiƫnten al verwittigd. Belt die Greatgreengoblin van me om te zeggen dat ie zijn bankkaart verloren is...kwam er dat nog es bij...en het was die dag allemaal erover.

Zaterdags hebben we dan de bus genomen naar Antwerpen (geen risico's meer nemen :-) ) en hebben daar een gezellig shopping namiddagje gehad. Het was er wel zo druk dat ik meermaals effe aan de kant heb blijven staan...krijg het er gewoon van als mensen zo tegen je beginnen te plakken na een tijd :-(

Zondags was het rustdag...en meer als welkom, kan ik je verzekeren. Vooral TV kijken en hangen ...en blijven hangen.

En ja, vandaag staat er weer WERK op het programma...allerminst goesting ervoor, maar ik ga me vandaag niet proberen te laten afleiden en hoop dat het geluk terug een beetje aan mijne kant is...*fingers Crossed*

1 Comments:

Blogger Dondersteen said...

Je hebt van die periode's in je leven dat je het gevoel hebt dat je heel hard holt maar niet vooruit komt. Volgens mij heb jij zo'n periode nu. Sterkte daarmee. Maar ik verzeker je, met de hand op mijn hart, er komen ook weer andere tijden. Echt.

07 maart, 2006 18:33  

Een reactie posten

<< Home