woensdag, maart 01, 2006

Snow in Town

Gisteren hoorde ik overal dat het gesneeuwd had...alleen hier bleef maar niets liggen...totdat ik deze morgend door de ramen keek en voor mij een maagdelijk wit sneeuwtapijt lag! Sjaal, muts, handschoenen en een warme jas aan...en hup...het winterlandschap in mijnen hof gaan opzoeken. Voor deze foto ben ik eens in ons 'kippenhok' gaan staan...eigenlijk meer een stukske grond dat we niet echt gebruiken...maar wel handig is in de zomer voor het overtollige gras te deponeren.
Zeg nu zelf...mooi, niet??
*Bubbly gaat nog even dartelen in de sneeuw*

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

OT:P nee, halve tijd gaan werken en dubbel genieten van de GGG. Zeker na dat tragische verhaal van van de week...

01 maart, 2006 16:54  
Blogger Dondersteen said...

Prachtig, zo'n witte wereld. Het bleef hier vandaag niet liggen maar toen ik thuis kwam van mijn werk begon het weer te sneeuwen en nu ligt er toch echt een laagje.

01 maart, 2006 18:46  

Een reactie posten

<< Home