dinsdag, februari 28, 2006

statement of love


Bubbly en de Greatgreengoblin hebben een geweldige relatie...maar ook in prachtige relaties moet je toch al eens oppassen wat je zegt.
Zo had ik op eén van de vorige dagen laten blijken dat ik een beetje teleurgesteld was in mijn lieve schat...zo erg dat ik hem blijkbaar tot in zijn hartje had geraakt :-(

Deze morgend bij het ontbijt kwam het nog eens ter sprake...ik had nooit gedacht dat het hem zoveel had gedaan...en met veel spijt in mjin hart, gaf ik hem een hele dikke knuffel. Daarna zei hij: "Wat ben ik blij dat je mij toch nog gère zie...want ik was bang dat je niet meer van me hield."

Daarna hebben we elkander zeker een paar minuten omhelst...toen de klok ons er genadeloos deed aan denken dat het hoog tijd werd dat hij naar het werk moest.

Dus ...lieve schat van me...ook al heb ik zo van die hatelijkheden..nooit aan me twijfelen...ik zie jou ook ontzettend gère *kus*

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Gelukkig maar dat het uitgepraat is...

28 februari, 2006 19:02  
Blogger Dondersteen said...

Een knuffel voor jullie beide!

28 februari, 2006 20:21  

Een reactie posten

<< Home