woensdag, maart 08, 2006

Peace...man!!



We hebben er weer een nachtje opzitten...en zoals het meestal bij mij het geval is...gebeurd er wel altijd wat gedurende die 9 en een half uur dat ik op die Cardio dienst van mij rondloop. Ook deze nacht weer. De bel gaat, ik ga er naar toe, vraagt de patiënt aan mij of hij nog water kan krijgen. "Nee, mijnheer, je moet nuchter blijven, want morgen krijg je een onderzoek." Begint die mijnheer zich daar op te boeien...en begint luidskeels om 4u00 in de nacht tegen me uit te leggen dat hij WEERAL zijn eten niet gaat krijgen vandaag...

En zo was Bubblygirl weeral de kop van jut...heb hem duidelijk gemaakt dat ik in vrede kwam...maar dat kwam toch niet zo over :-(

Zou ik de volgende keer gewoon niet "Peace...Man!" zeggen?

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Dat zou wel eens een goed idee kunnen zijn...Was deze patiënt een beetje de weg kwijt?

09 maart, 2006 09:49  
Blogger Dondersteen said...

Stoere foto!

09 maart, 2006 20:46  

Een reactie posten

<< Home