donderdag, april 13, 2006

Easter is coming


Paaskuikentjes
Originally uploaded by Bubblygirlsworld.
Zijn jullie al in Paasstemming? Bubbly en de Greatgreengoblin nog niet echt. Ben nooit echt een 'fan' geweest van Pasen op zich...alleen dan misschien van de lekkere chocolade eieren te eten.
Maar ik ga me hier toch al een heel klein beetje voorbereiden op de dag...en ik denk dat ik morgen toch eens een bestelling ga doen bij de paashaas of de Klokken van Rome...eens zien wie het snelst mijn bestelling kan brengen :-)

1 Comments:

Blogger Dondersteen said...

Bij ons komt de familie eerste paasdag brunchen (10 pers.) Daar heb ik zin in! En tweede paasdag (hebben jullie die ook?) doen Peer en ik lekker waar we zin in hebben. Dat hangt erg van het weer af!

14 april, 2006 18:21  

Een reactie posten

<< Home