maandag, april 10, 2006

New website UZA

Wat doet bubblygirl als ze een tijdje thuis mag zitten? Gewoon effe surfen naar de site van haar werkgever: Het Universitair Ziekenhuis Antwerpen. Al jaar en dag is het dezelfde lay-out, niet echt onknap, maar het begon wat af te zagen... totdat ik dus deze namiddag nog eens een bezoekje eraan bracht...en wat zag ik daar: een gewoon nieuwe frisse lay-out!!

Wat me vooral opviel was, dat het zeer gebruiksvriendelijk is voor de mensen...nu alleen nog hopen dat ze al de informatie lezen...want zo ging ik es effe piepen bij mijn afdeling...de cardiologie en wat zag ik daar: maximum 2 personen als bezoek...nu kan ik je vertellen dat de gemiddelde bezoeker van onze afdeling daar zich NOOIT aanhoudt ... misschien nu nog grote pamfletten gaan hangen op onze afdeling zelf?

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Kwam gewoon even gedag zeggen...Fijne dag vandaag!

11 april, 2006 10:08  
Anonymous Anoniem said...

... wilde solliciteren in het UZA ! Is het daar erg gezellig op de cardiologie ?

Gr,
Johan

01 mei, 2006 18:37  

Een reactie posten

<< Home