woensdag, april 26, 2006

Gras, sun and stenting...in one day!

Het was mooi weer gisteren, en daar moest Bubbly even van gaan profiteren om het uitgestrekte gazon van haar eens te gaan afrijden. Het was de moeite, heb meermaals een bakske moeten weggooien...maar het resultaat mag er ook weer zijn!!!

Daarna heb ik me es effe op het terras gezet en lekker in de zon gelegen...batterijen opladen met het nodige zonlicht...waar ik al maanden achter verlangde...en ik kan zeggen, ik voel me echt wel veel beter!

En wanneer de zon achter de wolken verdween, was het ook weer hoog tijd om naar een bijscholing te gaan. Dus richting Antwerpen, waar we een leuke uiteenzetting hebben gekregen over hartcatheterisaties en Stenting, op zich reeds gekend, maar hier en daar waren toch nog leuke dingetjes die ik niet wist. Als afsluiter hebben we ons nog tegoed gedaan aan de nodige glazen wijn en wat eten...wat moet ne mens nog meer hebben.

Het was een geslaagde dag gisteren!

1 Comments:

Blogger Dondersteen said...

Wat maakt het verschil als de zon schijnt! In onze wijk is een straat waar links en rechts heel veel bosjes dicht op elkaar staan. En opeens, in een paar dagen tijd, is die hele straat groen. Daar geniet ik me helemaal te pletter van!

26 april, 2006 19:41  

Een reactie posten

<< Home