maandag, juni 12, 2006

Two more days!!


Het is dan eindelijk bijna zover...dat ik nog eens oog in oog kan staan met mijn idool Robbie!! Het was lang wachten, het andere concert van 2003 zit nog steeds in mijn geheugen, maar Mister Robert Peter Williams is een mijnheer die je elke dag kan bekoren :-)

Nu alleen nog de menigte daar gaan trotseren...want ik moet eerlijk toegeven, al het gedoe errond vind ik maar niks, ben helemaal geen festivalganger, laat staan dat ik in een stadion wil staan waar nog 60000 andere mensen rond me heen gaan staan...dat word een heel klein beetje afzien.

Nu nog een dagje op het werk gaan trotseren, waar de tropische temperaturen door de kamers sluimeren en elke dag ons lomer en lomer maken. Het is absoluut geen weer om nu te gaan werken... chance dat ik morgen voor even gedaan heb :-)

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik heb het ook niet zo op zulke menigten. Ondanks dat veel plezier bij Robbie!

13 juni, 2006 22:27  
Blogger C'est Lavi said...

En????? Hoe was het??? Wij gaan a.s. donderdag en ik ben zo benieuwd :-)
Liefs van je Mateke

14 juni, 2006 23:06  

Een reactie posten

<< Home