vrijdag, juni 16, 2006

A close encounter with Robbie Williams



Woensdag was een dag om nooit te vergeten...nee, niet om de bakken regen die me drijfnat gemaakt hebben...nee, het was: Robbie Day!!

Om kwart na 9 was het dan zover: leuke special effects kondigden de komst van mijn idool aan, en jawel...daar was hij ineens, mijne Robbie :-) De show was een leuke mengeling van liedjes van vroeger en van zijn nieuwe CD ...maar vooral ook de show errond was af!! Maar top of the bill was gewoon Robbie, the man of entertainment, die me 2 uurtjes heeft weten te entertainen.

Ik denk dat hij wel met ons te doen had, en wist ons de regenproblemen te vergeten door effe 'Singing in the rain' te brengen voor ons.... om dan wijselijk af te sluiten met "Fuck the rain"...en zo voelde het ook wel even...de regen kon gestolen worden, want mijn idool liet de zon terugstralen voor mijn ogen *zwijmel*