dinsdag, oktober 03, 2006

The Jungle of Traffic

Soms vraag je je af waar mensen met hun hoofd zitten als ze met de wagen rijden. Zo is Bubbly een usual customer van de Belgische autowegen en moet ze zich iedere dag een weg banen door verschillende roekeloze kamikazes. Zo kan ik eigenlijk elke dag een ongeluk hebben, was het niet dat er toch nog een beetje defensief rijgedrag in mijn armen zit... mooi voorbeeld is de Ring van Antwerpen. Voor velen een hekelpunt, maar voor mij een noodzakelijk kwaad en eigenlijk wel een leuke speelplaats...tot gisteren. Want mensen hebben altijd maar 1 ding in hun hoofd: de richting waar ze naar toe willen...dus zien ze staan Turnhout-Eindhoven, wel dan moeten we toch niet letten op die mensen die daar al mooi voorgesorteerd waren?? Nee, dan doen we vooral geen richtingaanwijzers aan en knallen we gewoon op die rijstrook...en om dan tot de vaststelling te komen dat er toch nog wel een eenzaam Yariske daar aan het rijden was. Gevolg: Ik en de Yaris even helemaal opzij...en toch wel effe vies kijkend naar de domme chauffeur voor me. Hij had het door denk ik, want in alle haasten spurtte hij naar voren, zich ontdoen van mijn boze blik...en die van mijn Yariske natuurlijk :-)

Vandaag zal het weer niet beter zijn, is weeral een groot accident gebeurd in de Kennedytunnel, wat ook voor mij weer gevolgen heeft op de ring...dus we gaan ons weer strakjes in de 'Jungle of Traffic' begeven.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wij vinden de wegen in Belgiƫ sowieso verschrikkelijk en de wegen rond Antwerpen ervaren we iedere keer weer als een regelrechte ramp. Alhoewel Luik ook hoog op de irritatielijst staat hoor! Ik vind je dapper dat je je daar iedere dag in stort, in dat Belgsiche verkeer. ;-)

03 oktober, 2006 19:41  

Een reactie posten

<< Home