zaterdag, september 30, 2006

Tired, but happy


Hier zit ik dan, na een avondje weeral gewerkt te hebben op 'Den B1', mijn geweldige Cardiologische dienst! Meestal ben ik niet de mens om vroeges of lates te draaien, laat mij maar het betere nachtwerk doen...maar vandaag was het ook aangenaam. De mensen waren niet te contraire, alles verliep volgens plan...en dat maakt een Bubbly blij...maar moe.

Om jullie es een idee te geven hoe een Bubbly hier meestal nog achter de laptop zit, hier is het bewijs.
Daarom lijkt het me nu ook wijselijk eventjes mijn beddeke op te zoeken, en samen met die lieverd van me te genieten van een welverdiende nachtrust. Slaapwel!

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Oei, dat ziet er inderdaad uit alsof slaap de beste remedie was. Krijgen we nu ook een 'na-foto'? ;-)

30 september, 2006 16:46  

Een reactie posten

<< Home