dinsdag, oktober 31, 2006

Opvang voor the little one

Vandaag was het even kennis maken met de lokale creche of kribbe hier in de straat. Nu is het de gewoonte dat je eigenlijk wanneer je pas weet dat je zwanger bent, je best daar al kan aanmelden...maar vandaag zijn we er maar eens naar toegeweest...en we staan op de wachtlijst. Alleen is het toch niet echt mijn ding, die kribbe. We waren wel vertederd met het aanzien van al die leuke kleine lieve gezichtjes van de kleintjes ...maar het leek me zo erg om de kleine hier achter te moeten laten...laat staan toch het eerste begin van zijn leven hier te beginnen.

Voor de rest had ik verwacht dat het nu beter ging, ben dan ook juist 3 maanden ver...maar vandaag is de lunch er toch weer mooi uitgekomen...wat niet altijd even leuk is. De vermoeidheid is wel heel veel minder, want de laatste tijd was mijn beddeke de favoriete plaats waar ik vertoefde.

Nu alleen nog aftellen naar 9 november, dan gaan we nog es een glimpje kunnen opvangen van onze kleine, en zien dat het allemaal in orde is *fingers crossed*

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Bij mij was de misselijkheid precies met 16 weken pas over...
En de opvang...Lara ging pas met 1 jaar, maar het blijft moeilijk, klein of groot... En ze zorgen er echt goed voor die kleintjes ;)
Jij sterkte en we duimen met je mee!
XXX

31 oktober, 2006 20:49  
Anonymous Anoniem said...

Wat grappig dat dat kribbe heet bij jullie. Echt een lief woord voor kinderopvang vind ik. En je moet maar zo denken, voorlopig hou je hem/haar nog even heel dicht bij je. Sterkte met de misselijkheid!

31 oktober, 2006 22:54  
Anonymous Anoniem said...

Hee, gefeliciteerd! Ik ben 2,5 week gelden Tante geworden en dat is al zo geweldig...Dus ik begrijp helemaal dat jullie uitkijken naar de geboorte van TheLittleGreenBubblygirl/boy...

06 november, 2006 22:08  
Anonymous Anoniem said...

Hoe gaat het daar nu met jou en the little one???
Hoop dat alles goed is met jullie!!
XXX

21 november, 2006 11:29  

Een reactie posten

<< Home