woensdag, januari 03, 2007

it's Alive and Kicking!

Een nieuw jaar is weeral begonnen...en shame on me...ik heb nog niets geschreven hier.
Eigenlijk ook barweinig te melden: met ons gaat alles goed...met de baby ook, want vandaag lag ik nog rustig in mijn beddeke wakker te worden tot ik plots iets voelde. Ik dacht dat het niet echt was, maar toen ik efkes later mijn handen op dezelfde plaats legde, was het daar weer: een stampke!! It's alive and surely kicking! Vantevoren had ik al wel 'borrelingskes' in mijn buik waargeworden, maar dit, dit was weer een andere openbaring.

En ja, we zitten hier samen af te tellen naar de 11de januari, waarop we nog es een blik kunnen werpen op onze 'little one' en hopelijk zien dat het het goed stelt...en dan volgt er zeker een update met fotootjes!!

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Een stampske! Wat is jullie taal toch geweldig. Fijn te lezen dat het goed gaat met het jonge gezinnetje. Geniet er van. Ach, wat een stom advies. Dát doen jullie immers al? Dat genieten! ;-)

03 januari, 2007 18:20  
Anonymous Anoniem said...

Fijn dat het zo goed gaat daar.
En ja die schopjes...*zucht* die mis ik soms nog steeds :P
X

04 januari, 2007 16:04  

Een reactie posten

<< Home