woensdag, maart 28, 2007

Weet je, weet je


Een paar weken geleden kwam mijn bijna 6 jarig neefje naar me toe, en meestal weet hij me altijd op de hoogte te houden van feiten die hij juist geleerd heeft. Dan begint hij zijn zinnetje steeds met "Weet je, weet je, tante Bubblygirl..." en dan volgt een wijsheid die Bubblygirl meestal al in pacht had.


Zo ook deze keer. "Weet je, weet je, tante Bubblygirl....Nonkel Greatgreengoblin is zooooooo groot als de deur!!!!" Nu ken ik die grote schat van me al meer dan 9 jaren, en ja, het is nu eenmaal zo...maar vanuit een kindermond kwam het zo schattig en zo leuk over dat we er nu steeds nog mee moeten lachen. Juist alsof ik niet wist dat mijn lieve schat van me 2 meter lang was....


Enne status kind: OK, meer beweeglijk dan ooit tevoren

Status moeder: ook Ok, alleen wat rustiger aan, meer last van blaas en sneller moe

3 Comments:

Blogger Unknown said...

hihihi da klinkt wel leuk zo nonkel greatgreengoblin en tante bubbly.
ne schone foto trouwens al heb ik al ooit beter mijn hemd gedragen...

28 maart, 2007 13:55  
Anonymous Anoniem said...

Ik vind dat 'nonkel' ook schattig klinken! En vind het fijn dat je even logt want ik vroeg me net af hoe het met je zou zijn. Hoe lang moet je nog??

28 maart, 2007 19:00  
Anonymous Anoniem said...

Oh wel heel schattig hoor! Nonkel GGG :D
Dat beweeglijke is wel een fijn gevoel he...ik mis het soms nog steeds!
EN lekker rustig aan doen, het einde komt al in zicht!
X

01 april, 2007 18:03  

Een reactie posten

<< Home