vrijdag, maart 16, 2007

Bubblies buikpijn

Voorheen had ik ook wel eens sporadisch last van lage buikpijnen...maar vandaag was het niet meer te houden. Meestal na mijn rit van het werk naar huis, kan ik me al genoeg ontspannen zodat ook die buik weer meewil...alleen vandaag niet. Hij bleef gespannen en ik heb maar een pitstop gemaakt bij de dokter. Daar kreeg ik te horen dat ik het heel wat rustiger aan moest doen, en dat mijn buik inderdaad hard en krampachtig stond. Was er eerst niet gerust in, maar toen ik uiteindelijk het hartje hoorde van de kleine, was de mama weeral wat geruster.

Dus nu moet ik rusten, en inderdaad, het helpt, alleen zit ik nog steeds met een schuldgevoel naar mijn collega's toe...er zijn erbij die willen verhuizen en die nu gaan werken in mijn plaats, en ik heb niet fatsoenlijk afscheid kunnen nemen van hen... want het waren mijn laatste dagen werken daar. Maar ik moet denken het is voor de goede zaak...en 'the little one' kan er alleen maar wel bij varen!

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Tja dan is rust het enige dat helpt!
En als je daardoor je laatste dagen niet af kan maken...erg jammer, maar so be it.

Begint de kleuterklas in Belgiƫ al met 2,5 jaar? Hier pas met 4 jaar!
Lara is ook pas toen ze 1 was naar het kdv gegaan hoor. Wilde haar sowieso ht eerste jaar voormezelf...en zelfs toen had ik er nog moeite mee ;)

Rust ze!
X

16 maart, 2007 16:31  
Anonymous Anoniem said...

Als je lijf aangeeft dat het te druk wordt moet je absoluut luisteren! Ik snap best dat je het niet leuk vindt tegenover je collega's maar je moet toch maar even alleen aan die kleine denken nu.

16 maart, 2007 23:12  

Een reactie posten

<< Home