woensdag, januari 24, 2007

How old is your hart?

Af en toe moet je es aan je gezondheid denken, en zo dachten wij er ook over hier in onze nacht. Als top class cardio nurses hebben we ons onderlegd aan de test die je zegt hoe oud je hart is. En wat bleek, Bubblies hart is nog niet zo slecht eraan toe hoor...ik scoor een hart van 26 jaar...terwijl ik er 28 ben (bijna 29). Maar mijn beste collega verging het iets slechter: ze was maar liefst 4 jaartjes ouder!
En ik dacht dat ik een stressy leven had :-)

Ach ja, leeftijd blijft gewoon iets relatiefs...je voelt je maar zo oud als jezelf vindt denk ik dan...zelf sta ik er nooit te vaak bij stil dat ik er al 28 ben, ik voel me ook niet zo oud...eerder een mooie 23 of zo :-)

Maar voor diegene die het toch niet kunnen laten om ook es even het testje te doen, hier is de link:

Bereken hoe oud jouw hart is

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Heel goed!
Mijn hart is ook 26 :)
Ik ben 27, dus ben er blij mee. Al weet ik niet wat mijn cholestrolgehalte is.
Ik had het erger verwacht ;)
X

24 januari, 2007 09:00  
Anonymous Anoniem said...

Mijn hart is 36. Dat lijkt misschien oud maar zelf ben ik 43!! Yeeeeeha.

24 januari, 2007 17:37  
Anonymous Anoniem said...

Hoi hoi,

Hoe gaat het daar met jou, GGG en the little one??
Hoop dat het allemaal goed verloopt...krijgen we gauw weer een update??
X

01 maart, 2007 12:32  

Een reactie posten

<< Home